مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-12اجتماعي

فارس من|حل مشکل مربیان پیش دبستانی عشایری نیاز به دستور وزارتی دارد


به نظر می رسد مشکل نیروهای پیش دبستانی در مناطق عشایری کشوری است و نیاز به یک دستور وزارتی دارد تا حل شود که با توجه به کمبود نیروی فرهنگی در استان انتظار می رود برای حل این مشکل پیش از آغاز سال تحصیلی جدید فکری اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من   هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد تکلیف نیروهای پیش دبستانی عشایر خوزستان را مشخص کنید یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

پیگیری خبرنگار فارس در خصوص نیروی پیش دبستانی مناطق عشایری نشان می دهد که جذب نیروی پیش دبستانی در مناطق عشایری خوزستان به صورت پیمانکاری و بدون هیچ گونه حقوق و مزایایی انجام می شود.

 به همین دلیل افراد جذب شده پس از گذشت چند سال از فعالیت خود طبق وعده هایی که به آن ها در زمان جذب داده شده است  انتظار دارند به صورت نیروی حق التدریس به کار خود ادامه دهند اما تا کنون این امر محقق نشده است.

بر همین اساس، مربیان پیش دبستانی برای اینکه سوابق کاری خود را از دست ندهند خود نیز اقدام به پرداحت حق بیمه خود کرده اند که اگر پیمانکاران در زمان مقرر اقدام به پرداخت بیمه آن ها می کردند هم این افراد مجبور به پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|حل مشکل مربیان پیش دبستانی عشایری نیاز به دستور وزارتی دارد

فارس من|حل مشکل مربیان پیش دبستانی عشایری نیاز به دستور وزارتی دارد